Tancament de Blog?

Bé, aquest ha estat un semestre un xic mogudet.

He aprés a fer una webqüest a la que li falta canviar el còdi UTF a l’inici i a la segona pàgina del link compartir. La pàgina pot ser interessant d’entrada al món, que cada cop i per manca de temps, es tanca dins les computadores. És l’explicació i aplicació de l’eina Docs.Google en els nostres instituts. Efectuant un intercanvi virtual d’una escola amb una altra, d’una altra localització, i realitzant mitjançant aquestes eines, una comparació dels llocs allà on viuen. Si voleu fer-li una ullada sols heu de clickar en aquesta imatge:

Aquesta aplicació també l’he utilitzat pel projecte didàctic que es podria aplicar a llengua: PECTInCLlibres.odt. On ls joves es posen en grup per a escriure un conte a quatre mans sobre els personatges dels llibres que han escollit llegir. En un futur el penjaré per a qui el pugui necessitar.

L’altre treball era aquestes 5 entrades de blog (i aquesta extra), per finalitzar amb un curt que no puc enllaçar, ja que al cooprotagonista no li fa massa gràcia trobar-se per internet. El curt es titulava “Prepara el cotxe abans d’anar de vacances” i explica com canviar l’oli del cotxe i com mirar la presió de les rodes.

Tot i això, aquest vídeo, també podria haver estat diferent. Si hagués tingut una Stedicam, hagués fet el curt d’aquesta manera, per tal d’ensenyar a escoltar el vehicle mentre es circula amb ell, per aprendre a canviar de marxa i per a adonar-se dels diferents sorolls (canvis de motor, intermitents, etc) que s’escolten mentre algú condueix.

(Pla seqüència en visió subjectiva d’algú que va a conduir. Posa les claus al motor i es posa en marxa. Mentre es condueix i s’escolta el “silenci” d’un vehicle amb bastants anys (ja que el soroll del motor és mes fort) pot sonar, per un moment la següent narració mentre va realitzant un trajecte. La narració comença en aturar-se el vehicle en un semàfor. I acaba la narració, se sent el soroll del fre de ma i es veu un escombrat rapid de pantalla per sortir del vehicle, com el moviment del cap.)

Condueixo
i el meu vehicle
em transporta
per l’alternança
del transit.

Escolto el motor
i escric mentre m’aturo en un semàfor.

Deixa la llibreta.
Embraga, primera

Sents el motor com ronroneja.

Intermitents, mira l’horitzó i el que t’envolta.

Guaita enrere,

Ja soc a casa.

Pel que fa a l’assignatura, res més. Tot i que durant el semestre lectiu no hem acabat de quallar amb el professor Ignacio Jarne. Durant l’estiu he tingut el suficient temps com per fer els exercicis que l’assignatura requeria. Tot i això, i perquè la gent necessita tenir temps lliure per a autorrealitzar-se, no son les úniques coses en les que he participat com:
la universitat lliure

i properament sorgirà l’edició de “Les aventures de’n Nono” de Jean Grave, un exemple de tecnologia educativa, com és el llibre, que potser està quedant antiga. O no?

Montse.

Ps. Aquest blog però, no queda pas tancat. Hi aniré afegint el que vagi trobant sobre Noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació. Com les notícies d’actualitzacions de la Web Quest.

Fins el proper post! Que espero començar a aprendre com va això de la plataforma per fer blogs wordpress.

Deixa un comentari

Encara no hi ha cap comentari.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Deixa un comentari